Mit érdemes kipróbálni?

1.rész Avon

Sziasztok! 

Elég rég óta gondolkozom ezen a blog sorozaton. A lényege az lenne, hogy egy adott márkából mutatnék nektek olyan termékeket amelyekre én is esküszöm és rendszeresen használom. Ha máskor nem szeretnél lemaradni a legújabb bejegyzésről kövess Facebook-on. 

Rengeteg Avon termékem van mivel a párom anyukája tanácsadó, ezért választottam ezt legelsőnek. Nézzük hát... 

Arcápolás: 

Kezdeném a mostani legnagyobb kedvencemmel. Nemégiben beiktattam az olajakat is az arcápolási rutinomba. És egy mostani nagy kedvencem PLANET SPA HEAVENLY HYDRATION ARCÁPOLÓ OLAJ. heavenly-hydration-arcapolo-olaj-300-300.png

Gyönyörűen táplál, hamar beszívódik és kellemes illata van. Én leginkább este szeretek olajakat használni, akkor talán több ideje van beszívódni. Ennél a termékcsaládnál maradva az arcmaszk valami isteni.Én szeretem a gél állagú maszkokat, és ezt pont azért is szeretem, mert feltölti az arcot amellett, hogy hidratál. Ha valami fontos esemény van, vagy csak szimplán jól szeretnék kinézni biztosan felteszem ezt a maszkot este. 

Van egy arctisztító kedvencem is mégpedig  ORIENTAL RADIANCE BŐRSZABÁLYOZÓ ARCTISZTÍTÓ. Én vagy tusolás közben nyomok a kezembe egy picit vagy nagyon jól működik nekem a bambusz arclemosavon-arganolajos-hajapolo.jpgó szivaccsal is. Friss és tiszta arcbőrt kölcsönöz. Emellett szeretem ebből a családból az arcradírt is. Szeretem benne, hogy krémes állágú ami szépen hidratálja a bőrömet miközben radíroz. De picit részletesen írtam erről már ITT

Én kifejezetten vigyázom a hajam épségére ahogy csak tudok. Mivel sajnos vékony szálú, így hamar gubancosodik legtöbbször a haja vége fele. Úgy fél éve kezdtem bele egy tele a  ADVANCE TECHNIQUES HAJTÁPLÁLÓ MAROKKÓI ARGÁNOLAJJAL termékbe. Még a negyede megvan még, úgy hogy minden hajmosás után a száraz hajamra a  közepétől lefele haladva eloszlatok úgy 3 pumpányit. Puhítja, ápolja és hidratálja a hajamat. Örök kedvencem marad! 

Testápolás:

Be kell vallanom, hogy elég rossz vagyok testápolás téren. De van egy termék amit kifejezetten olyanoknak ajánlom akik szeretnék hidratálni a bőrüket de kevés idejük van, vagy csak nem akarnak perceket ezzel eltölteni. Ez a termék pedig PLANET SPA BALI BOTANICA TESTOLAJ. Mindegyik spriccelős így könnyű a felvitele. Tavon-sun-napbarnitott-borszint-elenkito-olajspray1s9-300-300.pngöbb idő mire beszívódik, de én szeretem. Főleg az illatát. Az valami ISTENI :) 

A következő pedig inkább a nyári időszakhoz kapcsolódik. SUN+ NAPBARNÍTOTT BŐRSZÍNT ÉLÉNKÍTŐ OLAJSPRAY. Mielőtt kilépnék a lakásból vagy buli előtt a ruhából kilógó részeket befújom ezzel a termékkel és a szép nap barnított bőröm sokkal fényesebb és élénkebb lesz, nem mellesleg hidratált is. 

Hetente egyszer használok testradírt. Egy nagy szerelmem van NATURALS JOGHURT-os verzió.  Nagyon krémes ami jól hidratál és szuper gyümölcsös illata van. 

Smink: 

Sminkekből ami a kedvenc a SUPERSHOCK SZEMHÉJPÚDER ALAPOZÓ. Nagyon jó krémes amibe szépeavon-true-colour-arcpirositos9-300-300.pngn beletapad a szemhéj festék. Szeretem még nagyon a TRUE ARCPIROSÍTÓ-ját. Szuper pigmentált és matt hatású, amit én kifejezetten előnyben részesítem. A LUXE szájfények is a kedvenceim. Szép fényük van viszonylag tartós és nem annyira ragacsos. 

Köszönöm, hogy ma is velem tartottál. Várlak vissza legközelebb is :) 

Címkék: teszt avon