Áprilisi kedvencek

  Sziasztok! 

Az áprilisnak is vége és elég sok mindent próbálgattam ki így arra gondoltam, hogy megosztanám veletek a kedvenceimet. Kövessetek Facebook-n, hogy ne maradjatok le a legfrissebb bejegyzésekről.

 

rival-de-loop-szappanmentes-arclemoso-gel.jpgKezdeném a RIVAL DE LOPP  kedvencekkel. Elsőnek a szappanmentes arclemosó géllel. Nagyon kevés kell az egész arc tisztítására. Összetevőiben is nagyon jó, nem mellesleg, hogy árban is olyan maximum 700 Ft. Második kedvencem a Hydro Booster fátyolmaszkja. Ebben a hónapban előszeretettel használtam a fátyolmaszkokat. Ez a termék szuperül hidratált és szépen a maradékot bele tudtam masszírozni még a bőrömbe. 

GLISS KUR ULTIMATE REPAIR EXPRESS BALZSAM a következő kedvencem. Elég sokféle hajspray-t próbáltam ki, de a Gliss Kur vált be a legjobban. Legyen az bármelyik változata. Vizes hajra szoktam fújni és miután megszárítom nagyon könnyen ki tudom fésülni a hajam, és gyönyörű fénye is lesz. gliss-kur-ultimate-repair-express-balzsam1s.jpg

Imádom most tavasszal a kék színt a szemhéjon és 2 csodás PUPA Mono szemhéjfestéket használtam áprilisban. A két szín a 304 és a 305 amiket szerettem most. Tartós és szuper pigmentált. 

Ebben a hónapban inkább szem hangsúlyos sminkeket viseltem. Így a számra csak nude rúzst tettem, ebből is két félét. Vagy a BOURJOIS VELVET kollekcióból a 10-est vagy pedig egy szájfényt  a LANCOME LIP LOVER 313.

16746580902.jpgSzeretem nagyon a BALEA tusfürdőket. Most egy olajos tusfürdőt próbáltam. Nagyon finom illata van és az olajtól pedig ami benne van nagyon gyengéden ápol.  

volumen-serums9-300-300_1.pngALVERDE WOLUMEN SERUM ami a legnagyobb kedvencem lett. Törülköző száraz hajnál szoktam belemasszírozni a hajtövekbe és szárítom tovább. Egy ilyen tasak nekem úgy 3 hajmosásra elég. Erős narancsmentás illata van de hamar elillan. Tényleg szépen megnöveli a hajat. És az áráról ne is beszéljünk... 200 Ft!!! OMG!!! Próbáljátok ki :) 

Ezek lettek az április havi kedvenceim. Remélem tetszett ez a bejegyzés nektek  :) Legközelebb találkozunk! 

Sári