Júliusi szerzemények

Sziasztok! 

Beszereztem ebben a hónapban pár dolgot és gondoltam megosztom veletek. Ha nektek van valami kedvenc, új szerzeményetek osszátok meg velem a bejegyzés alatti kommentbe :) Kövessetek Facebook-on és Instagramon is. Találkozunk legközelebb :) 

Aliexpress 

Szeretek órákat nézelődni és böngészni ezen az oldalon. illetve Ebay-en is.  Sokan azt gondolják, hogy csak olcsó és gagyi cuccokat lehet kapni DE ez nem így van. Rendeltem több mindent már, és nem az oldal a rossz, ha valami hibásan érkezik vagy esetleg meg se jön, hanem az eladó. Én most a parfümökhöz rendeltem travallót. És valami csodás színben jött :) 3 hét alatt ide ért és durván 330Ft volt. 

tra.jpg

20160709_132407.jpg

Illetve beszereztem még egy csodaszép nyári hajpántot. Tökéletes fesztivál kiegészítő lesz. Ahogy felveszem egyből belegondolok ahogy a Szigeten ropom Rihannára. Juhjjj alig várom már :) 

 

 

 

Avon

 

 

Beszereztem az Avontól 1 ajakápolót ami 30-as fényvédőt tartalmaz. Használtam már  párszor. Nekem az a tapasztalatom, hogy elég sűrű a textúrája, picit nehéz elkenni az ajkakon, és semmilyen fénye vagy színe nincsen.

20160709_125022.jpg

A másik termék egy zöld teás testpermet. Amit azért szereztem be, mert nyáron szeretem a könnyedebb illatokat, főleg a zöldteát.  Nagyon finom illata van. Többféle illat közül tudtok választani. Illetve a nagy melegben szeretem csak a testpermetet használni ami azonnal felfrissít és ad egy kis illatot. 

20160709_125727.jpg

Viszonylag újnak számít ez a pirosító. Nekem nagyon tetszik a színe és az is, hogy milyen kis picike. Nagyon szépen el lehet dolgozni. Az ujjamra szoktam felvinni a termékből és úgy az arcomra. Szépen el lehet dolgozni és nagyon könnyű, krémes textúrája van. 

Chanel

Napos időben, főleg nyáron próbálok olyan termékeket felvinni az arcomra amik fényvédőt tartalmaznak. Rábukkantam erre a Chanel arcápolóra ami hasonló állagra és textúrára, mint a naptejek csak ez a fajta kifejezettem arcra van kitalálva. 20-as fényvédő van benne, 30ml-es és E-vitamin is van benne. Fel kell rázni használat előtt és a napi bőrápolás befejezése fázisaként kell felvinni az arcra illetve a nyakra. Nagyon szépen hidratál, és alig 1 borsó szemnyi kell belőle. Van olyan fajtája is ami 50-es fényvédős. Csak ajánlani tudom mindenkinek. 

20160709_125258.jpg

 Remélem tetszett nektek ez a kis bejegyzés. Találkozunk legközelebb is. Puszi: Sári