Aktuális kedvencek

Sziasztok! 

Arra gondoltam, időközönként megosztom veletek az aktuális kedvenceimet veletek. 

Ha szeretnél máskor elsőként értesülni a bejegyzéseikről akkor kövess Facebook-on és Instagramm-on. 

 

volumen-serums9-300-300.png1. Alverde Volumen-Serum: Régóta szeretném, hogy a hajamnak szép volumene legyen, de sajnos a nehéz hajam miatt ez nem egyszerű. Kipróbáltam ezt a hajszérumot és nekem nagyon bejött. Tényleg megemeli és ad egy kis tartást a hajamnak. 300Ft ez a kis csomag és úgy 2-3 alkalomra elég nekem. 16831972_1207567742631530_7457841633691950640_n.jpg

2. Clinique 3 lépéses arcápolás: Posztoltam róla egy képet és tervezem hogy írok róla egy posztot is. A hámlasztó tonik valami csoda! Mindenkinek ajánlani tudom! És minden bőrtípusomra lehet találni ilyen csomagokat. Nekem normál bőrtípusom van ahhoz ez a csomag jó. 

3.  Lancome alapozó: Megszerettem ezt az alapozót nagyon. Elsőre nem jött be de aztán szuperül bevált. Írtam róla egy cikket is ITT olvashatjátok részletesen a véleményem. 

4. Clinique Chubby Lash szempillaspirál: Igen jól látjátok elég nagy Clinique fanatizmusban szenvedek jelenleg. Tavaszra várva szeretek most valami vidámabb színeket kipróbálni. Én jelenleg a 06-os színt használom. Szép vöröses bordós szín. clinique-chubby-lash-fattening-mascara-black-honey-bodacious-itsyregi.jpg

5. Chanel pirosító: Mjoues-contraste-powder-blush-82-reflex-4g_3145891688207.jpgostanában szeretem az olyan pirosítókat ami alig látszik az arcomon, inkább csak szép fénye van. Na ilyen számomra a 82-es szín ami a Rexlex névre hallgat.  Ebbe a barackos színbe apró arany csillámpor van amitől friss és üde lesz az arc.

6.  Nagy kedvenceim a kék szemhéjfestékek mostanában. A nagy kedvenc ezekből pedig 2 darab H&M termék. Az egyik egy krémes a másik pedig por állagú.  A Krémes lerobbanthatatlan! Többféle színben elérhető a H&M boltokban vagy a honlapon is. 16880202_379697109065426_936160208_o.jpg16910624_379697112398759_1748182755_o.jpg

7. A bőröm szerencsére nem olyan nagyon száraz, egyedül a karom szokott télen száradásra hajlamos lenni. wild-argan-oil-sublime-nourishing-body-butter-2-640x640.jpgBevallom nem használtam The Body Shop termékeket régebben de nagy szerelmese lettem most. Az argán olajos családból választottam kézkrémet, testradírt és testvajat is. Mind a kedvencem lett nagyon hamar. A testradír tökéletesen radíroz anélkül, hogy sértené a bőrömet. A kézkrém 5mp alatt beszívódik és a testvaj pedig valami zseniális. A párom extra száraz bőrével is megbirkózik. 

 

Köszönöm hogy, ma is velem tartottál. Várlak vissza legközelebb is. Puszi: Sári