Glamour szerzemények

2016 ősz

Sziasztok! 

glamour_pink_700x300.png

Azon gondolkoztam, ha már kívánság listát írtam nektek a Glamour kupon nap előtt, akkor már a végeredményről is beszámolnék. 

Elég hamar a túl estem ezen a shoppingoláson most, mivel sok időm nem volt rá így szerdán a nulladik napon munka előtt a Dm-be volt az első utam. 

stay-matte-pressed-powder_product.jpg

1. Rimmel Stay Matte púder: régóta szemeztem vele, meg sok jót hallottam is róla, hát úgy voltam, hogy akkor megveszem. Én a 003 árnyalatban választottam. 

k2-_f12ce871-3e2a-4175-8eab-65c6fd8b01f3_v1.jpg

2. Maybelinne paletta: Ezzel a termékkel is úgy állok, mint az előzővel. Fájt a szívem 5000Ft-ot kiadni érte, de az egyik barátnőm ajánlotta és mondom akkor megveszem. 2500Ft körülvettem meg. 

 eyeartist2.png

3. Astor paletta: Tudom,tudom... Minek ennyi paletta. Régóta keresek burgundi színű szemhéjfestéket és ebben pont olyat találtam amit szerettem volna. Ami plusz, hogy az első rész egy bázis, és az utolsó pedig egy kiemelő. Ami nekem nagyon tetszik :) 

fa_tusfurdo_400ml_greek_yoghurt.jpg

5. Fa tusfürdő: Anyukámnak vettem, mert ő imádja a Fa tusikat és gondoltam akkor valamivel meglepem  őt is. Ez a verzió joghurtos. Finom gyümölcsös illata van. 

alverde-sminkfixalo-spray8.jpg

6. Alverde sminkvilágosító: Egy magyar Youtubbernél hallottam, hogy mennyire szereti, és hogy mennyire szuper. Rengeteg sötétebb színű alapozóm van itthon,és gondoltam akkor ezzel meg van oldva, hogy tudjam azokat is használni. 

7. Essence Make me brown: nem szoktam a szemöldökömre különös hangsúlyt fektetni, mert elég dús és nem kell rajzolni, de azt szeretem ha a helyén áll. Sok jót hallottam már erről a termékről, és az az enyhe festés ahogy a szemöldökömet egységesíti nagyon tetszik. 

2958851.JPG8. Catrice Camouflage korrektor. 

ctecamw_kcor10_02_3.jpg

 

Régóta keresek egy olyan korrektort ami nem ül bele a ráncokba, nem folyik le. Rengetegen használják már ezt a korrektort és mindenkitől csak jót hallottam. Így inkább úgy döntöttem, mielőtt még össze vásárolnék egy csomó mindent kipróbálom ezt és ha tényleg ilyen jó akkor nem kísérlétezek. És tényleg jó azt kell hogy mondjam :) 

 9. HeliaD krém

 helia---d-taplalo-borapolo-krem.jpg

Elég érzékeny bőrű  vagyok, és ha jön a hideg akkor teljesen kiszárad a bőröm. A karom oldalt, a mellkasom teljesen kiszárad. Vitaminokban gazdag, shea vaj és aloe vera is van benne. 

10. C&A: 

nagyon szeretem a C&A-t, sok ruhám van innen. Tavaly már beszereztem 2 db kötött pulcsit, és idén is beszereztem még kettőt. Fázós vagyok sajnos, és így a hideg időben mindig a meleg pulcsikba menekülök. Jó minőségű ruhák nagyon és még az áruk is teljesen elfogadható.