2016 kedvencek 2.rész

sminkek

Sziasztok! 

Elhoztam a 2016 kedvenceim 2. részét ahogy ígértem. Az első részt ITT olvashatjátok el, ha lemaradtatok volna róla. Elég sok mindent ki tudtam próbálni idén, és lett is egy jó pár kedvencem is. Ezeket fogom bemutatni most nektek. Hogy ne maradjatok le semmiről kövessetek Facebook-on! 

1. Alapozó:

chanel-vitalumiere-aqua-alapozo.jpgEddig nem nagyon voltam alapozó párti de idén egyre többet próbáltam ki és kezdtem rá szokni. Az egyik kedvenc a Chanel Vitalumiere Aqua alapozója. Közepes fedést ad, és könnyű nagyon eldolgozni. ÉN a világos bőrömre a 22-es színt választottam. 

Másik kedvencem a Shiseido új Synchro Skin Lasting Liquide. 11 színben elérhető így 0730852131217.jpgmindenki talál magának való színt. Azért szeretem,mert púderes fedést ad, és szuper folyékony, ami miatt könnyen azonosul az arcommal. 

2.Púder: 

Egy nagy kedvencem van a Rimmel Stay Matte púder. Minden alkalommal ezt használtam és ennél jobbat nem is találtam még. stay-matte-pressed-powder_product.jpg

3.Korrektor: 

ctecamw_kcor10_02_3.jpgIdén végre beszereztem én a híres Catice folyékony korrektorját és láss csodát nekem is a kedvencem lett. A másik amit nagyon szerettem 2016-ban a Shiseido Sheer Eye Zone korrektor. Nincsen olyan erős fedése, mint a Catrice-nek, de egy hétköznapi gyors sminkhez tökéletes. 

4. Szempillaspirál: 

Említettem már, hogy egy nagy szerelmem van spirál terén ami pedig az Yves Rocher Sexy Pulp. Nekem tökéletes műszempilla hatást nyújt. De találtam egy másikat is amibe beleszerelmesedtem a Clinique-től a High impact8823355670558.jpg

5. Szemhéjfesték: 

Azt hiszem ez az év volt  a szemhéjfestékek éve. Rengeteget szereztem be és próbáltam ki, többféle színben. Nagy kedvencem a H&M tégelyes krémes szemfestéke. Nekem gyönyörű kék színben van meg, ami lerobbanthatatlan egész éjszaka. Szuper esti sminket tudok vele csinálni. Nagyon megszerettem a Maybelline The blushed Nudes palettát. Éjszakai és nappali sminket is lehet készíteni ezzel a palettával. 

handm-eyeshadow-cream-pots-1.jpgk2-_f12ce871-3e2a-4175-8eab-65c6fd8b01f3_v1_1.jpg6. Rúzsok: 

shiseido_rd501rubycopper001.jpgAzt hiszem elérkeztünk a legkedvesebb témakörömhöz. talán nem volt olyan nap 2016-ban, hogy ajkaimon ne legyen semmi sem. Nyilván az örök kedvenc a piros lesz, ami minden szettet fel tud dobni,és szuper szexi. Ebből volt Chanel kedvenc, volt Shiseido is a Rubby Cooper. Nude szineket is használtam főleg nyáron. Bourjois Velvet kollekcióját tudom ajánlani mindenkinek. ÉN ebből a 10-es és a 08-as  kedvencem. És egy szót kell ejteni a rózsaszín mániámról is. Ezt nem írom le most, hogy mik a kedvenceim írtam róla, elolvashatjátok ITT. 

 7. Pirosítók és kontúr: 

Pirosító téren sok kedvencem lett. Estee Lauder pirosítók szerintem minden pénzt megérnek, de nagy kedvenc lett még az Essence silky touch is, aminek gyönyörű szatén fényébe szerettem bele. Kontúrozásnál nálam kettő kedvenc is lett. Az egyik egy hidegebb tónus  a másik egy melegebb. A hidegebből amit most a téli időszakban szeretek használni a BE kontúr palettája, a másik pedig a Rimmel bronzosítója. rimmel-natural-bronzer-300-300.png

Köszönöm, hogy velem tartottál, és írd meg nekem kommentbe, hogy neked mik voltak a szívedhez legközelebb álló termékek, hogy 2017-ben tehessek én is egy próbát velük. 

Puszi :)