Glamour kívánságlista

2017 tavasz

Sziasztok! 

Tavaly írtam egy hasonló bejegyzést, hogy én miket szeretnék beszerezni a kuponokkal, és úgy láttam érdekelt titeket. Így idén is megírom nektek :) Ne felejtsétek el megosztani Ti is velem, hogy nektek mik azok a dolgok amikre lecsaptok ebben a pár napban. Akár itt vagy Facebook-on is megtehetitek. 

 Alverde  DM 50%: MARMORIERTER DUO BRONZER: Gyönyörű csillámos nyári bronzosító. A szép napbarnított bőrön egyszerűen tökéletesen mutat. 

alverde-marmorierter-duo-bronzer-nr-1-soft-bronze--10026459_b_p.jpg

Astor  DM 50%: ASTOR EYE ARTIST SZEMHÉJPÚDER PALETTA: Mindig is szemeztem ezekkel a palettákkal. Szép színösszeállításokkal kreálták. De bevallom a csillámok itt is amik megragadták a tekintetemet. Mi a véleményetek erről a palettáról? Használjátok? 

Dove DM 25%: Én lassan 5 éve csak is 1 fajta dezodort használok ez pedig a Dove Original. Ebben az egyben nem szeretek kísérletezni. Tökéletes izzadásgátló, finom púderes illata van. Majd a páromnak a dezodorja teljesen kiszárította és javasoltam neki, hogy próbálja ki a Dove férfi kollekciójából egyet. ÉS IGEN neki is tökéletes lett és semmi irritálást nem okozott neki. 

Loreal DM 50%: L'OREAL PARIS INFALLIBLE LIP PAINT: Egy videóban láttam, azt hiszem a KM-n. Imádom a rózsaszín árnyalatú ajaktermékeket és hát itt is egy ilyenbe szerettem bele. Nézzétek meg ti is hátha megtetszik valamelyik.l_oreal-infallible-lip-paints-review.jpg

Rimmel DM 50% szemhéjtus: A barátnőm egy sminkiskolába jár ahol ugyan ezt a szemhéjtust használják. Szupertartós és könnyen kezelhető. Nem próbáltam még tégelyes tusokat és hát erre esik szerintem a választás. DE írjátok meg ha nektek van egy bevált.

Gliss Kur  DM 50%: Elég sok hajspray-t próbáltam már és tervezem is, hogy írok egy összehasonlító bejegyzést. Sajnos nekem vékony szálú a hajam és sajnos nehezen tudom kifésülni. De évek óta ez a Number1 nálam.

Yamuna 25%: Régóta szemezek a Yamuna termékeivel. Rengeteg jót olvastam róluk, és tanakodom, hogy szappant vegyek-e vagy valami arclemosót. Használtok bármilyen Yamuna terméket? Nem tudok dönteni még sajnos.

Clinique 20%: Rengeteg terméket szeretek ettől a márkától. Jelenleg én nem tervezem semmiféle Clinique terméket beszerezni, mert mindenből van amit használok. De ha tippet adhatnék nektek, hogy mit próbáljatok ki akkor ezek lennének:  -Clarifying Lotion - Chubby Lash Fattening -High Impact Mascara - Pore Refinig Solutions.

clinique-chubby-lash-fattening-mascara-black-honey-bodacious-itsyregi.jpg 

Douglas 20%:  Ha valami finom nyári illatra vágytok a La Vie est Belle Bouquet de Printemps. Ha szeretitek a virágos édeskés illatokat akkor jó választás lehet, mint az összes Lancome illat. Szerelmese vagyok a legtöbb illatuknak. lveb-printemps-s.jpg

Bízom benne, hogy sok jót szereztek be a Glamour napokon. Írjátok meg nekem itt, hogy ti miket szereztek be ezen a napon. 

Puszi: Sári