Rúzsmániás vagyok!!

avagy a kedvenc rúzsaim

Sziasztok!

Joy napok alkalmával egy nagy alatt 4 db rúzst szereztem be magamnak és itt éreztem azt, hogy most már be kell ismernem magamnak is, hogy RÚZSMÁNIÁS vagyok. Azt hiszem sok lány így van ezzel, de mikor 1 óra leforgása alatt 4 rúzst szerzel be és nem tudsz egyiknek sem ellen állni akkor biztosan "gondok" vannak. 

1463311066505610834165.jpg

 

Úgy tartom, hogy minden szettet és sminket fel lehet dobni egy jó rúzzsal, és én most a kedvenceimet hoztam el nektek. Ha van olyan rúzs amit úgy gondoltok szerezzek be írjátok meg nekem :) 

 Kedvenc színeim a rózsaszín és a piros. Többnyire ilyen színűek a rúzsaim de vannak azért mások is. 

Újdonság nálam de nagy szerelem lett a FREEDOM márka matt rúzsai. Egy magyar Youtuber csajszinál láttam először és úgy rikított rajta, hogy nekem is kell egy ilyen nyári rikító rúzs. De mivel nature színű rúzsaim nem nagyon vannak ezért úgy döntöttem, hogy ilyet is beszerzek. Ahogy látjátok matt rúzsok. 

Másik nagy kedvenc az AVON ULTRA BEAUTY LIP STYLO rúzsa. Olyan szép színe van és olyan jó krémes :) Tartósságra is kitűnő szóval csak ajánlani tudom nektek! 

1463311881453-1009164076.jpg

ha egy kis csillogásra vágyom akkor mindenképp a CATRICE ULTIMATE SHINE 170-es árnyalatot választom ami nagyonszép mályvás színe van és  vigyázni kell vele mert olyan krémes, hogy szájkontúr ceruza nélkül nagyon nehéz szépen kifesteni az ajkat, de ha van egy jó kontúr akkor semmi gond. Pigmentáltsága kitűnő!! 

20160515_153430_hdr.jpg

És ha épp egy olyan napom van, hogy nincs időm vagy kedvem rúzsozni, akkor az YVES ROCHER AJAKÁPOLÓ-t használom. Nekem az epres változat van meg és azt szeretem benne, hogy tudom, hogy miközben egy szép halványpiros színe van a számnak mellette még hidratálva is van. 

Köszönöm, hogy el olvastad a cikket, és ha tetszett oszd meg a barátaiddal és iratkozz fel a FACEBOOK oldalamra ahol első kézből értesülhetsz a legújabb bejegyzésekről, vagy olvasd el régebbi cikkeimet is. Legyen szép napotok! 

Puszi: Sári