Hétvégi relaxációs rutinom

Sziasztok! 

Szeretek hétvégén kicsit magammal foglalkozni és felkészülni az  újabb hétre. Ilyenkor bezárkózok a fürdőszobába kapcsolok egy zenét és szépítkezek kicsit. Arra gondoltam megmutatom nektek, hogy miből is áll az én hétvégi szépítkezős rutinom. Akkor nézzük is! 

20160423_171445_hdr.jpg

1. Zene választás

Általában Spotify-t szoktam használni és éppen a hangulatomnak megfelelő összeállítást keresni, vagy ha épp rá vagyok kattanva egy előadóra akkor az ő számait szoktam hallgatni. Jelenlegi kedvenc nálam Selena Gomez. Imádom a zenéit énekelni fürdőzés közben :) Belinkelem nektek a jelenlegi kedvencem tőle. 

 https://www.youtube.com/watch?v=iVKDJazCnqU

2. Samponozás 

Mindig samponozással kezdek. Sokfélét használtam már de nekem valahogy az Yves Rocher jött be a leginkább. Több félét is használtam már tőlük, korpásodásra hajlamos a hajam ezért a gránátalma kivonatos samponukat szoktam venni, de most kipróbáltam a Jojoba olajos regeneráló sampont is, ami valami szenzációs. Sérült, nagyon száraz hajra ajánlják, az enyém száraz azért próbáltam ki és olyan puhaságot ad neki amit még egy hajápoló sem adott. Mindenkinek csak ajánlani tudom! 

20160423_171545_hdr.jpg

3. Hajápolás

Miután megmostam a hajam és letusoltam törölközővel megtörlöm a hajam és először az Avon ADVANCE TECHNIQUES HAJÁPOLÓ MAROKKÓI ARGÁNOLAJas termékből kinyomok 2 pumányit a tenyerembe és eloszlatom a hajam közepén és végén. Ezután egy öblítést nem igénylő kondícionálót használok szintén az Avontól a NATURALS MANDULAOLAJ ÉS AVOKÁDÓ KONDICIONÁLÓ BALZSAMÁT. Ebben a termékben mandulaolaj és avokádó van ami hidratálja a hajat. Sokat nem szabad belőle felvinni a hajra, ki kell tapasztalni, hogy kinek mennyi a jó, mert különben elnehezíti.  Imádom minkét terméket. 

20160423_171715_hdr_1.jpg 20160423_171643_hdr.jpg

 

4. Arctisztítás

Sajnos a T-zónám hajlamos a zsírosodásra, ezért ezzel a GARNIER PURE 3 IN 1 arctisztítóját felviszem az arcomra nedves kézzel és körkörös mozdulatokkal megtisztítom az arcom. Ha éppen nincs kedvem még külön arcmaszkot is felkennem akkor ezt hagyom rajta az arcomon, mivel több funkciós termék, és remekül teljesít nálam. 

20160423_171606_hdr.jpg

5. Arcmaszk

Szeretem nagyon az arcmaszkokat. Nekem ezzel teljes a relaxációm. Nemrég vettem a Dm-ben limitált kiadásos levendulás és málnás arcmaszkot. Most a levendulásra esett a választásom. Nagyon szeretem a levendulát, és az tetszik ebben a termékben, nagyon jól lehet érezni az arcomon ezt a finom illatot. 20 percig szoktam rajta hagyni majd egy kozmetikai kendővel letörlöm azt amit a bőröm már nem tudott felszívni. 

20160418_210013_hdr.jpg

6. Testápolás

miután a maszkot felkentem jöhet a testápolás. Nekem most a nagy-nagy kedvenc az YVES ROCHER MANGO ÉS KORIANDERES testápolója az új kollekcióból. Oda vagyok mindenért ami gyümölcs és persze ami Yves Rocher. Szóval nálam ez teli találat. Könnyű a textúrája, jól el lehet oszlatni és nagyon jó a hidratáltsága. 

20160423_171738_hdr.jpg

Ezzel nálam le is zárult a csajos, szépítkezős órám a fürdőszobába. Jöhet valami finom bor és egy könyv vagy a kedvenc havi újságaim. 

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Ha igen kérlek osszátok meg és kedveljétek be a Facebook oldalam, hogy elsőként tudjatok értesülni minden bejegyzésről. Köszönöm, hogy velem tartottatok és írjátok meg nekem, hogy nektek mi a relaxációs rutinotok, hátha ki tudok próbálni valami újat. 

Puszi: Sári