Jelenlegi kedvenc Avon Planet Spa arctisztító termékcsaládom

Sziasztok!

Ez a blogbejegyzés a jelenlegi kedvenc Avonos Planet Spa arctisztító termékcsaládomról szól. 

 

Úgy szereztem meg őket, hogy az újságban együtt volt a 3 termék akciós, és vágytam már valami új arclemosóra és nagyon megtetszett nekem illetve sok jó halottam már róluk így úgy döntöttem ki próbálom. Most használom 3 hete és mindegyik termékkel teljesen meg vagyok elégedve és teljesen megéri az árukat. Fogadjátok sok szeretettel a tapasztalataimat :) 

1. AVON PLANET SPA ORIENTAL RADIANCE TISZTÍTÓ LEMOSÓ 150 ml

Nekem ez az első pumpás habzó arclemosóm és egyszerűen IMÁDOM! Nagyon alaposan eltünteti a szennyeződést az arcomról és utána puha friss érzetet hagy maga után. Semmi ragadós, tapadós érzés nincs. Minden reggel és este ezzel mosom meg az arcomat. Sokáig elég is lesz, mert egy fél nyomásnyi is elég az egész arcom megtisztítására. 

2. AVON PLANET SPA ORIENTAL RADIANCE TISZTÍTÓ ARCRADÍR 75 ml 

Minden héten 2-szer 3-szor használom a habzó lemosó után. Nagyon örültem neki, hogy az én szuper érzékeny bőrömet nem irritálja és nem pirosodik ki tőle. Azt vettem észre, hogy szám alatti apró mitesszerek mintha kezdenének fogyatkozni. Tökéletesen végzi a feladatát. 

3.AVON PLANET SPA ORIENTAL RADIANCE ENERGIZÁLÓ ARCMASZK 75 ml 

Ezt is heti 2-szer használom. A legutolsó lépésként teszem fel a megtisztított arcomra. Körülbelül 10 perc múlva már le is tudom húzni az arcomról. Szeretem a lehúzhatós arcmaszkokat és ez egyszerűen csodás puha arcbőrt eredményez. 

avon_planet.JPG

Nyugodt szívvel tudom mindegyik terméket külön-külön is ajánlani de egyben csodákat tesznek. Próbáljátok ti is ki és osszátok meg velem a tapasztalataitokat! Ha tetszett a bejegyzés kövessetek Facebook-on is és Instagrammon!

Puszi: Sári :)