Lancome alapozó teszt

Sziasztok! 

Rengeteg alapozót próbálok ki, legyen az egy luxus vagy drogériás termék. Vannak kedvenceim mindkét kategóriában. Arra gondoltam, hogy most egy teljesen új termékről írok nektek.

Ha szeretnétek elsőként értesülni máskor a bejegyzésekről akkor kövessetek Facebook-on.  Írjátok meg nyugodtan kommentbe, hogy miről olvasnátok tesztet. 

 

 A Lancome 1997-es bevezetése óta a Teint Idole Ultra folyamatos fejlesztés alatt állt. A 20. évfordulója alkalmából pedig, ez az ikonikus termék ismét megújult. 

Ez az új termék a Lancôme Teint Idole Ultra Wear alapozó. Alapvetően a két alapozó hasonló,sőt a régebbi meg is fog szűnni.3605532664170-1.jpg Ezért érdemes lecsapni a régebbiekre, mert szerintem sok helyen le fogják akciózni.lancome-spring-2017-teint-idole-ultra-wear-foundation.jpg A különbség az, hogy a régebbi fényes végeredményt hagy maga után, az új pedig mattot. A szín választásban sem kell sokáig gondolkodni azoknak akik használják a Teint Idole Ultra alapozót, mert az újnak a szín skálája ugyan az. Így aki régebben az 1-est használta, akkor a Wear-ből is az 1-es lesz majd a jó szín. 10 árnyalatban érhető el, így biztosan mindenki megtalálja magának a tökéletes színt, ha még nem próbáltátok eddig.

Elsőre valamiért nem találtam jónak ezt az alapozót. Nem tudom megmagyarázni, hogy miért. Pedig én imádom a Lancome termékeket. Aztán adtam neki még egy jó pár esélyt és arra kellett rájönnöm, hogy nem is olyan rossz :) 

Én ecsettel vagy kézzel szoktam felvinni. Nekem a 02es Lys Rose árnyalat van meg. Az én világos bőrömnek talán most jó, de főleg a nyári picit lebarnult színemhez lesz tökéletes majd.

Ténylegesen hosszan tartó. Nem kezdett foltokban estére lekopni, vagy elmászni az arcomról. Azért nem azt a nagyon matt hatást adja, bár hozzáteszem azt én nem is szeretem, mert szerintem legyen egy egészséges fénye mindig az arcbőrnek attól lesz üde és friss. Szóval aki a nagyon matt hatású alapozót szereti, annak sajnos ez a termék nem lesz jó. 


 Mutatok nektek pár képet, hogyan mutat rajtam ez az alapozó. 

16936256_1223287187726595_1362072379_o.jpg

16930602_379243122444158_1986083887_o.jpgKöszönöm hogy,  most is velem tartottál ma is. Várlak vissza! Puszi: Sári