Kedvenc rózsaszín termékeim

Sziasztok! 
Egyre több csajszinál látom Instagramon, hogy egy adott színből össze állítják a kedvenc termékeiket. És nekem is megjött a kedvem hozzá, így mivel nekem az egyik kedvenc szinem a rózsaszín, így arra gondoltam össze szedem nektek az én kedvenc rózsaszín csomagolású termékeimet és leírom, hogy miért is szeretem annyira. 
Ha tetszett a bejegyzés nyomj 1 like-ot a Facebook oldalamra és kövess Instagramon is, mert szerintem lesz még ilyen kép fent :) Köszönöm, hogy velem tartottál. 

1. A kedvenc tusfürdőm lenne. Teljesen rá vagyok kattanva az Yves Rocher tusfürdőkre és azok közül is a mangós változat illetve ez a málnás. Nagyon jól habzik, elég sokáig is elég, és még szerintem megfizethető áron is van.

2.  Essence szájkontúr ceruza. Nagyon jól pigmentált, nagyon krémes, könnyű vele dolgozni és még az ára is tökéletes. Bármelyik színt ebből a szájkontúr ceruzából csak ajánlani tudom. Nekem a 15 honey berry színű van a képen. 

3,  Tartós Ebay-es rúzs. Nagyon felkapott lett egy időben ezek a folyékony, matt tartós rúzsok így úgy voltam vele egyet rendelek és meglátjuk. Hát én ezt a csodaszép élénk rózsaszínt rendeltem meg, és IMÁDOM!!! Tényleg tartós nagyon, de picit szárítja az ajkakat és előtte jól hidratálom és úgy viszem fel a rúzst. 

4. A kedvenc primerem. Miss Sporty termékem nem sok van, de valahogy ez felkeltette az érdeklődésem. Tetszik benne nagyon, hogy csodaszép egészséges fényt ad az arcomnak. Nagyon picurka kell belőle és szépen tartja az alapozót nekem egész nap. 

5. Egyik kedvenc ajakápolóm a Maybelline Baby Lipsek közül. Nagyon krémes, fincsi az illata és ad a szájnak egy enyhe rózsaszín színt is. Tökéletes egy olyan napra mikor csak egy minimális smink van rajtunk és ezzel a termékkel szépen fel lehet dobni. 

6. Arcpakolás. Imádom az arcpakolásokat. Ezt a terméket a Müllerben lehet beszerezni. Ennek csodajó epres illata van, lehúzható arcmaszk, és szépen tisztítja az arcot és hidratálja is. És még az ára is tökéletes!