Mit viszek magammal egy utazáskor?

Sziasztok! 

A párom Erdélyből jött és minden évben kimegyünk meglátogatni a rokonait minimum 1 hétre. Elkezdtem pakolászni már, hogy időben kapkodás nélkül sikerüljön mindent eltennem. Arra gondoltam megosztanám veletek a, hogy én hogyan készülök, miket viszek magammal egy hosszú útra. Mivel igen... 8 óra kocsival...

Ha máskor nem szeretnél le maradni a bejegyzésekről kövess Facebook-on.

sisleyouth-300-300_1.pngElsőnek mindig  az arcápolási termékeket pakolom össze. Ilyenkor szeretem a kis mintákat magammal vinni helyspórolásból. Nappali arckrémnek a legnagyobb kedvencemet a Sisley Youth-ot viszem magammal. Gyógynövényekkel van tele, szuperül hidratál fiataloknak tökéletes krém a kezdő ráncokig.

Éjszakai krémnek most egy teljes kiszerelésűt viszek, mert ezt szeretem a legjobban és "sajnos" nem tudok e nélkül élni. Ez nem más, mint az Erborian Yuza Sorbet Night. Elég gazdag, sűrű krém, és pont ezért parányi kell belőle. ÉS nem mellesleg szuper finom citromos illata van. yuza-sorbet-nights-300-300_1.png

Szemkörnyék ápolóból is Erborian termékmintát viszek magammal. Fanatikus Erborian használó vagyok mivel természetes összetevőket tartalmaz. Egy ilyen kis tasak ami 1,5 ml úgy 2 hétig elég nekem ha minden nap használom. Arról ne is beszéljünk ha egy 30ml-es teljes kiszerelés meddig lenne elég...  

Arcmaszkot is viszek magammal mivel 3-4 naponta szoktam használni. Ez is egy Erborian BB Sleeping-et viszek magammal. Éjszaka kell használni és alváshoz fel tenni. Nagyon gazdag hatóanyagokban illetve gyógynövény koncetráltumokat tartalmaz amik reggelre baba puha bőrt kölcsönöz.Egy ilyen kis minta 1 alkalomra elég.erborian-sleeping-bb-mask1s-300-300.png Még egy arcmaszkot viszek magammal amit akkor fogok majd használni, ha úgy érzem,hogy teljesen ki szívta a nap a bőrömet. Mivel ez a termék a Bamboo Waterlock ami a vízhiányos bőrre való. Szuperül feltölti az arcot. 

 Sminklemosáshoz egy Clarins kétfázisú-t használok. 50 ml pont egy utazó méret. Biotherm Biosource-t viszem most magammal, mint tonik. Szeretem nagyon a Biotherm termékeket. biosource-arctisztito-tonik1-300-300.png

 Ez lett volna az én utazós arcápolási csomagom. Ti miket visztek magatokkal egy utazás során? Valakinek valami jó praktika?

Puszi: Sári