Glamour kívánságlista

Sziasztok! 

glamour_pink_700x300.png

Mint minden shoppingolni szerető lány én is várom a Glamour napokat. Idén október 6-a és 9-e között lesz. Arra gondoltam összegyűjtöm nektek, hogy mik azok amiken gondolkodik és elmondom nektek miért szemezek ezekkel. Aki még nem szerezte be az újságot, annak csak azt tudom mondani, hogy irány az újságos, de megtudjátok nézni mik vannak benne ide kattintva:) 

Kérlek kövess Facebook-on és Instagramon is :) Szép napot nektek, és ha van valami amit ajánlani tudtok nekem akkor írjátok meg kommentben :) 

1. Alverde 50% 

Szeretem az Alverde kozmetikumokat és láttam most, hogy van smink fixálója, szóval arra gondoltam beszerzem. Amivel még szemezek, de több mint valószínű, hogy beszerzem az pedig a ALVERDE COLOR & CARE MIX YOUR MAKE-UP, ami alapozó világosító illetve sötétítő. Sok jót hallottam már róla és praktikusnak is tartom. 

2.  Garnier 50% 

Szeretem a Garnier arctisztítókat és mostanában rákaptam nagyon a habzó arctisztításra. Lusta vagyok esténként az arctisztításhoz, és a leggyorsabb és a legegyszerűbb szerintem ehhez a habzó lemosók. Kifogytam pont amit használtam és arra gondoltam kipróbálom a GARNIER ESSENTIALS HABZÓ ARCTISZTÍTÓ GÉLT. 

3. Nivea 50%

Nagyon szeretem a Nivea micellás vizét, és amit tavaly vettem összecsomagolt 2 db vizet kb 800Ft-ért. Nagyon érzékeny a bőröm, de ezt bírja az arcom. Szóval nálam tuti beszerezendő lesz. 

4. C&A 20% 

IMÁDOM a C&A-t. Láttam egy szuperkirály táskát ami pont megy az egyik őszi bakancsomhoz és teljesen bele vagyok szerezmesedve. Szeretnék majd nadrágokat is nézni, meg valami felsőt is. 

5. Devergo 20% 

Kinéztem egy csodaszép fekete bokacsizmát ami ha jól láttam gumicsizma inkább, amikért én oda vagyok :) Van egy pöttyös fekete csizmám de azt picit unom már és váltani szeretnék. 

6. Milani 20% 

Szemezek mindig a Milani honlapján, de valahogy mindig tanakodok. Szeretem megnézni, megfogdosni a dolgokat mielőtt megveszem, és ezért vagyok mindig bajban. Lehet kapni náluk metálos fényű rúzsokat ami az idei ősz slágere amiből mostmár tuti, hogy beszerzek csak még nem tudom milyen színt. Ide kattintva megtudjátok nézni milyen színekből lehet válogatni. Ajánlom nektek is, ha valami menő rúzsra vágytok idén ősszel, és ami a legjobb, hogy a Milani állatkísérlet mentes!!!! 

Köszönöm, hogy velem tartottál várlak vissza legközelebb :)