TOP 5 kedvenc Yves Rocher termékeim

Sziasztok! 

yves-rocher.jpg

 

Azt hiszem, hogy 2-3 évvel ezelőtt kattantam teljesen rá az Yves Rocher termékeire. Mindig is fontosnak tartottam, hogy ami a testemre, vagy legfőképp az arcomra kerüljön az természetes dolog legyen. Úgy gondolom mind a választék, mind az áruk olyan ami miatt a kedvencem lett. Elhoztam nektek pár terméket amiket én rendszeresen újra vásárolok, vagy ami nagyon nagy kedvenc nálam és csak ajánlani tudom nektek. 
Kövessetek Facebook-on és Instagramon is, hogy mindenről elsőként tudjatok értesülni. 

szempilla.png

1. SEXYPULP DÚSÍTÓ SZEMPILLASPIRÁL

Megtaláltam számomra A TÖKÉLETES SPIRÁLT!!! Borzasztó sokáig elég, és olyan szép ívelt pillákat varázsol ami eddig még semelyik spirálnak sem sikerült. Szép hosszú, néha olyan mintha műszempillám lenne. Nálam biztosan egy életen át marad :) és az ára sem vészes 4390 Ft.

samp.png

2. Korpásodás elleni sampon

Pikkely sömörrel szenvedek sajnos a fejemen amire rengeteg sampon, szappant kipróbáltam már. Vichy sampon volt az elsőnek ami elmulasztotta a fejbőrömön képződött korpát, de 4000 Ft. Tényleg jó ez a termék mégis valahol bennem van, hogy a kénes hatása miatt tünteti el a korpát a fejemről. Így egyszer tettem egy próbát az Yves Rocher samponjával. Gondoltam magamban, hogy úgyis természetes összetevőkből van, mégsem kén van benne aztán meg 1090 Forintot meg megér. ÉS IGEN BEVÁLT!!! Nagyon megörültem mikor rájöttem, hogy ugyan olyan jó, mint a Vichy negyed annyiért. 

plaisirs-nature-malna-borsmenta-hab-es-tusfurdos9-300-300.png

yves-rocher-malna-borsmenta-testapoloss9-300-300.png

plaisirs-nature-mango-koriander-hab-es-tusfurdos9-300-300.png

yves-rocher-mango-koriander-testapolos9-300-300.png

3. Testápoló és Tusfürdő

A legújabb testápolókért és oda vagyok teljesen! Azt szeretem benne, hogy nagyon gyorsan beszívja a bőröm és másnap is még hidratált és puha. Az illatuk is valami isteni, nekem jelenleg a málnás és a mangós változat van meg és felváltva szoktam használni. Egyszerre vettem meg a tusfürdőivel ami valami csoda. Nagyon picurka kell belőle, mert annyira jól habzik.
yves-rocher-bortokeletesito-bb-krem-6-az-1-bens9-300-300.png

4. BŐRTÖKÉLETESÍTŐ BB KRÉM 6 AZ 1-BEN

Sok embertől olvastam már rossz kritikát erről a termékről, de úgy voltam vele, hogy mivel nekem nem olyan problémás a bőröm  így elég lesz egy BB krém is.  Azt szeretem benne, hogy szépen hidratálja a bőröm és nyáron nekem bőven elég az a picike fedés amit ad. Apró bőrhibákat elfedi. 

apolo-ajakbalzsam---malnas-300-300.png

5. Ajakbalzsam: 

Télen szinte nélkülözhetetlen nálam egy jól hidratáló ajakbalzsam. Nekem az epres változat van meg, amit azért szeretem különösen mert, tudom hétköznapokra is használni ha épp nincs kedvem rúzst feltenni, mert ha olyat választotok ami színes például az epres változat akkor enyhe rózsaszín színt ad a szájnak és miközben ápolja az ajkakat kicsi színt is biztosít neki. Ez az a ajakápoló ami mindig a táskámban van. Írta is egy blogbejegyzést amiben a kedvenc rúzsaimról írok ott is megemlítem. 

Köszönöm, hogy ma is velem tartottál. 
Puszii: Sári