Napindító vitamin bomba

Sziasztok! 
Én körülbelül 1 hónapja rá vagyok kattanva a reggeli gyümölcs turmixra. Az egész családot megfertőztem vele már, és reggelente ezzel indítja a napot mindenki! Nagyon egészséges, tele van vitaminnal és reggelinek tökéletes. Megmutatom nektek, hogy én miket raktam bele ebbe a turmixba, de ti bármilyen általatok kedvelt gyümölccsel is megtehetitek. 
Receptem:
3-4 eper
1 narancs facsart leve
1 fél körte
1 banán
2 dl gyümölcs lé: az én mostani kedvencem a Hohes C Red multivitamin
1 teáskanál vörös szőlőmag őrlemény. Nagyon gazdag antioxidánsokban, javítja a koleszterinszintet, csökkenti a vérnyomást, erősíti a szívet és az érrendszert. Csökkenti az allergiát és jó a hajhullás ellen is. Ajánlom mindenkinek hogy próbálja ki. A turmixban csak apró picike kis magokat fogtok találni, de mivel őrlemény nem fogjátok észre venni, hogy benne van a turmixba. 
Készítsétek el ti is és osszátok meg velem, hogy milyen volt! 
Kövessetek a facebookon is :)
https://www.facebook.com/womenbeautybysari/ 

https://www.instagram.com/p/BGwg8sITYnV/?taken-by=womenbeautybysari