Készülj velem

Sziasztok! 

Éppen egy megbeszélésre készülődtem mikor eszembe jutott, hogy megosztanám veletek, éppen milyen lett a sminkem. Az apropója legfőképpen egy csodás Estee Lauder paletta, amivel lehet füstös, hangsúlyos sminket és teljesen nude, természetes hatást is elérni. Hát lássuk akkor... :) 

Ha nem szeretnél máskor le maradni a bejegyzésekről kövess Facebook-on. 

1.jpg

Mutatok nektek egy teljesen smink nélküli arcomat. Alverde fixáló spray-t fújtam első lépésben, picit vártam míg megszárad majd jöhet a Maybelinne Baby skin primer. Lassan 1 éve megvan és még mindig van benne bőven. Alapozónak a Lancome Teint Idolt Ultra Wear-t választottam. Erről az alapozóról írtam egy bejegyzést ITT tudtok olvasni bővebben róla. 

2.jpg

A kedvenc korrektort használtam a Catrice-től. Nagyon szeretem, mert jól fed, jó áron is van és tényleg tartós. A púder amit ma használtam pedig a Bourjois-tól van. Nekem azért tetszik, mert nem maszkos hatást érek el vele, illetve szépen fixálja az alapozót. 

3.jpg

A szemhéj alapozásra az Avon szemhéjbázisát használtam. Nagyon jól beletapad a szemhéjfesték, és szupertatós is lesz tőle. A szemhéjamon pedig az Estee Lauder 05-ös palettáját használtam. Nude színek vannak benne, de sötétebb barna színnel lehet picit füstösíteni és ezért választottam ezt a palettát. Az egész mozgószemhéjra a jobb felső sarokban lévő arany színt használtam, a mélyítőben pedig először a szürkés(jobb alsó) színt használtam majd pedig a sötét barnával mélyítettem. A szemöldököm kitöltésére is ezt a paletta használtam, mert az alsó 2 szín matt és a kettő keveréke pont jó nekem. Majd a fixálásra az Essence szemöldök géljét használtam. 

4.jpg

Ezután pedig az Astortól választottam a 24 órás szemhéjtusát és a Clinique szempillaspirálját. Ajánlom a spirált mindeninek. Mostanában bele szerelmesedtem a Clinique sminktermékeibe. 

5.jpg

A sminkem befejezésre képen pedig bronzosítottam egy kicsit egy Rimmel termékkel, a pirosítónak pedig újra egy Estee LAuder rózsaszínes árnyalatot választottam. És ha már egy számomra egyszerű sminket kreáltam így elengedhetetlen a piros rúzs. A mostani kedvenc piros rúzsom pedig a Shiseido Rouge Rouge kollekcióból a Rubby Cooper szín. Tartós és  igazi tűzpiros színe van. 

6.jpg

Hoztam egy  pár képet a végeredményről. 

Nekem nagyon tetszik a végeredmény. Egy szép szájfénnyel a piros rúzs helyett tökéletes hétköznapi smink lehet. 

Köszönöm, hogy ma is velem tartottál. Várlak vissza :) 

Puszi: Sári