Parfüm kollekcióm

Sziasztok! 

Szerintem minden nő szereti a finom parfümöket. Én is nagyon rajongok értük. Arra gondoltam, hogy megmutatom nektek az én kedvenceimet. 

Ha nem szeretnél lemaradni a többi bejegyzésről sem, akkor kövess Facebook-on és Instagramon is. 

537758170_z_1.jpgÉn legfőképpen az édes illatokat szeretem. Az olyanokat amiben vanília vagy valami finom gyümölcs van. Mióta megjelent 2015-ben azóta a kedvencem. Ez az illat pedig a Lancome Tresor la Nuit. Azért szeretem ennyire mert 2-3 fújás is elég ahhoz, hogy egész nap kitartson az illat. A fekete rózsa, tahiti vanília és paraliné. Inkább őszi-téli illatnak ajánlom. 

Marc Jacobs illatokat én nagyon szeretem. Az egyik ugyanúgy őszi-téli kedvencem a Decadence. Az írisz, bolgár rózsa és a sambac jázmintól lesz finom virágos illat. Elég különleges és határozott illat. marc_jacobs_decadence.jpgTavasszal illetve nyáron pedig a Daisy Dream. Ami miatt én szerelmes lettem ebbe a parfümbe, az a szeder és a körte ami egyből egy hűs nyári koktélra emlékeztet.  És hát persze mind a kettőnél meg kell említeni az üveget is. Egy mű alkotás! prfm-200299.jpg

si_giorgio_armani.JPGÉszre vettem már, hogy ami a legtöbb embernek tetszik vagy finom a bőrén, az az én ízlésemnek nem jön be. De van egy kivétel. Armani Sí illat az, amit  ritkán használok már, de régebben nagy kedvencem volt. Ebben a fekete ribizli és a rózsa ami megfogott. Az első Edp Sí ami nekem tetszik, a többi változata piciben eltér ettől a kompozíciótól, ami nekem nem jöttbe. 

A tavaly nyári illatom határozottan a Micheal Kors Wonderlust. Egy olyan illat amit én már magamon (sajnos) nem érzem, de más körülöttem igen. Erről az illatról nekem a naplemente egy tóparton jut eszembe. Illatjegyet tekintve: mandulatej, bergamot, rózsabors és szegfű. ramka-na-instagram-michaels-kors-wonderlust.jpg

Nagy kedvencem lett 2016 őszén a Carolina Herrera Good Girl nevű műalkotása. Tökéletes női kiegészítő szerintem. Akár még dísznek is tökéletes lenne a polcomon.És hát egy ilyen cipőt nem lehet ott hagyni. carolina_herrera_good_girl.JPG Illatjegyeket ha megnézzük akkor a tubarózsa, tonkabab és a kakaó amitől olyan finom édeskés lesz.


Már csak 3 nagy kedvencem maradt. Az egyik egy Prada Kiss. Inkább tavasz illatom. Elsőre érződik a vanília benne. Rajtam picit púderes lesz a végén, ami kifejezettem tetszik. Aki a púderes illatokat kedvel235386327.jpgi ajánlom figyelmébe. 

 A következő illat számomra is meglepő volt, hogy beleszerettem. Én kifejezetten nem szeretem a Dior illatokat, de van egy ami absolute kedvenc lett. Mégpedig a Absolutely Blooming. Ami miatt a nagy szerelem lett a bogyós gyümölcs és a rózsa kombináció. Tartósságban pedig tökéletes! miss-dior-absolutely-blooming-ca.jpg

És utoljára hagytam azt az különleges illatot amit én régebben messziről elkerültem és nem is hittem ,hogy valaha ennyire a magaménak érzem majd. Nem egy mai darab, de annyira különleges. Thierry Mugler Alien nevezetű parfüm az én top kedvencem mostanában. Akár hányszor ezzel az illattal vagyok befújva mindig van aki megkérdezi, hogy mi ez. thmaliw_aedp30-01_12_1.jpgKülönleges alkalmakra, vagy fontos eseményekre szoktam használni. Egy próbát megér mindenkinek szerintem. 

 

Köszönöm, hogy velem tartottál, és kérlek oszd meg Te is velem a kedvenc illatodat, hátha még nem ismerem és bővíthetem a kollekciómat. 

Puszi: Sári