Nyári kedvenceim

sminkek

Sziasztok! 

Arra gondoltam, így a nyár végével elhozom nektek a kedvenc nyári termékeimet. Először is a sminkekkel fogom kezdeni. Írjatok meg nekem, hogy mi legyen a következő nyári kedvences téma! Akár itt a kommentek között, vagy Facebookon, akár Instagramon is. (testápolás,arcápolás,filmek,ruhák)

1. Astor alapozó: teljes szerelem nálam. Teljesen egybe olvad a bőrömmel, nekem a 103 Porcelain árnyalat van meg, sajnos sok időm nem volt napozni, így a világos alapozó jó volt nekem elég sokáig. Szépen hidratál. 18as fényvédő van benne, ami nem túl nagy, de egy fényvédővel viszont tökéletes :) 

2. Rival de Loop alapozó: Szerintem megtaláltam magamnak az egyik legjobb alapozóm. Tökéletes fedése van, TÉNYLEG HOSSZANTARTÓ! A Rossmannban volt akciós gondoltam ki próbálom, mi veszteni valóm van. Hát nem bántam meg. A nyár közepén sikerült le barnulnom és akkor tökéletes nekem. 02 Honey árnyalat van meg nekem, ami sötét, tényleg csak a nyári barnasághoz passzol. 

3. MIss Sporty primer: Azt hiszem nem kell be mutatnom nektek, mert én istenítem ezt a terméket. Minden nap használtam, imádom, ahogy a szép fénye átüt az alapozón, és egészségessé varázsolja a bőröm. Nagyon jó termék!! 

 4. Alverde szemhéjalapozó: Én nagyon szeretem, nagyon picuri mennyiség kell belőle. Úgy 1000Ft körül van ha jól emlékszem. Tetszik benne az, hogy mikor felkenem a szemhéjamra akkor egy ragacsos érzetet hagy amibe a szemhéjpor szépen bele tud tapadni és amitől tartós lesz. 

5. Kiko szemhéjtus: Anyukámtól kaptam a nyáron mikor Németországba járt. Nagyon szeretem a színes tusokat főleg nyáron. Nekem ez a farmer kék színű van meg a 106os árnyalatban. Most már tudtok rendelni Magyarországra is Kiko termékeket amiket csak ajánlani tudok mert valami szuper!!! 

6. Essence pirosítók: Nemrég vásároltam őket de már most a szívem csücske mindkettő. Gyönyörű természetes színük van, csodás fénye. Az egyik a 40 natural beauty a másik a 100 indian summer. 

7. Clinque szájfény: Minden sminkhez tökéletes ez a széjfény. Szép barackos színe van, szép fénnyel. Nekem a 10es air kiss van meg belőle. Szeretem nagyon a Clinque termékeket nagyon, csak ajánlani tudom őket mindenkinek. 

8. Ebay matt rúzs: Biztosan rengetegszer láttátok már ezeket a rúzsokat különböző bloggereknél, de én is oda vagyok értük. Szeretem az élénk rúzsokat és azt kell, hogy mondjam, hogy nekem bevált. Baromi tartós, szép fedése van. Talán annyi, hogy picit szárít, de én alá szoktam hidratálni mielőtt felviszem a terméket, és gyorsan szárad. Nézzetek szét Ebayen, mert rengeteg színben lehet megtalálni őket és úgy 300 Ft darabja. 

Köszönöm, hogy velem tartottál :) Várlak vissza legközelebb, addig is iratkozz fel a Facebook oldalamra és az Instagramra

Puszi: Sári