Fehérjedús palacsinta recept

Sziasztok! 

A napokban nézelődtem Youtube-on és ráakadtam a NoSalty oldalára ahol bemutatnak úgy 1-2 perces videóban különböző ételeket.

Nagyon megtetszett, és találtam egy palacsinta receptet is amiben zabkása van amit én IMÁDOK! És gondoltam megosztom veletek, mert tényleg nagyon egyszerű és 5 perc alatt kész van. Ha tetszett a bejegyzés osszátok meg vagy iratkozzatok fel a Facebook oldalamra ahol elsőként tudtok értesülni minden posztomról, és kövessetek Instagramon is. Jó sütögetést kívánok nektek, és ha megcsináltátok írjátok meg kommentbe nekem, hogy nektek mennyire tetszett, vagy mivel turbóztátok még fel ezt a receptet. Találkozunk legközelebb :) 

20160709_163450.jpg

Hozzávalók: 

  • 2 tojás
  • 100 g tehéntúró
  • 1 banán
  • 100 g zabpehely
  • 1 tk sütőpor 
  • 50 ml tej 

 

Elkészítés: 

Turmixgépbe beletesszük a tojást, túrót, banánt, zabpelyhet és a sütőport. Én tettem bele még fahéjat is. De szerintem lehet még fokozni, hogy sokkal egészségesebb legyen egy kis búzacsírával, vagy búzakorpával.

20160709_164248.jpg

Ezt összekeverjük a turmixban majd hozzá öntjük a tejet. ÉS KÉSZ!! 
Már csak egy tepsi kell, amibe 1 pici vajat megolvasztunk és ebből a masszából beleöntünk. Ahogy látjátok én úgy fél tenyérnyire csináltam őket. 

20160709_164814.jpg

Úgy 3 perc kell mindkét oldalának a megsüléséhez. Vigyázzatok mert könnyen törik ezért óvatosan fordítsátok meg! 

20160709_165244.jpg

20160709_165314.jpg

Miután kiszedtem gyümölcsjoghurtot tettem rá. De lehet akár mézet csurgatni, vagy friss gyümölccsel, túróval tálalni. Ez már csak a ti fantáziátokra van bízva. 
Nekem most tuti az egyik kedvenc reggelim lesz.

Remélem tetszett nektek és sokan megcsináljatok majd! Küldjetek fotót mindenképpen! Jó sütögetést.

Puszi: Sári :)