Sérült haj ápolása

Mindent tudó Joico termékek

Sziasztok! 

A hajam elég kritikus ponthoz érkezett. Tudni kell, hogy vékony szálú a hajam de ennek ellenére viszont sok van. Aminek nagyon örülök, de a hajmosás után a kifésülés valami borzasztó. Hiába bármilyen balzsam, sampon vagy hajspray. DE!!!!!

Rendszeresen járok különböző hajshowra ahol a rengeteg hajlakk, hajfestés ami megviseli az én amúgy is száraz hajamat. A fodrászom minden hajshow után egy hajépítéssel helyreállítja hajam szerkezetét és a puhaságát vissza adja. 

received_1003278886394094.jpg

 Ebben kaptam most egy kis segítséget is amivel itthon is tudom a hajam puhaságát illetve a szerkezetét javítani. Ezek a termékek a Joico K-pak termékcsalád.  Tudom, hogy nem épp egy pénztárca barát termékek, de azt hiszem az a mennyiség amit ennyi pénzért kapunk nem sok nem is beszélve a hatásáról ami felülmúlhatatlan. Lássuk miért is mondom én ezt!

 img_20160529_123135.jpg

Ezzel a hajlakkos, összegubancosodott, színes hajlakkal lefújt hajjal kell megbirkózniuk. Ami nagyon száraz volt.(Tudom a sminkem kicsit extrém, de nekem tetszik)  

received_1003278883060761.jpg

 

A samponja elsőre egy átlagos terméknek tűnik, de többet tud ennél. Már akkor éreztem, hogy ez a termék nem lesz csalódás mikor hajmosás közben éreztem, hogy nem tapasztja  össze a kócos hajam, hanem ápolja, puha lesz és már ekkor éreztem, hogy a csomók kezdenek fellazulni. Ez egy 300ml-es változat, a Joico honlapjáról meg tudjátok rendelni 4320 Ft-ért. 

received_1003278876394095.jpg

Hajmosás után az ehhez megfelelő balzsamot használtam amiből nem kellett sok mennyiség, de bőven elég volt ahhoz, hogy még puhábbá és még jobban segítse a gubancaimnak a kiszabadulást. Ugyanúgy 300ml-es változat és enek a webshop ára 4455 Ft-ba kerül.

received_1003278873060762.jpg

Majd miután kimostam a hajamból a balzsamot jöhet a hajpakolás. Nagyon erős banán illata van, amit én sajnos nem szeretek, de hát úgy vagyok vele, hogy ha csodákat tesz a hajammal akkor elviselem. Törülköző száraz hajra kell felvinni úgy 5-10 percig majd lemosni.Ez egy 50ml-es változtat. A webshopon ez a hajpakolás 1386 Ft. 

Miután megszáradt láthatóan egészséges a hajam, semmilyen sérülés nem látszik és a tapintása olyan puha mint még soha. Anyukám szerint még dúsít is mivel sokkal tömörebb lett. 

Összességében olyan termékeket kapunk 10000 Ft-ért amiket nem nagyon lehet felülmúlni. Rendszeres vagy alkalmi kezelésrei s tökéletes. Én valószínű hetente fogom egyszer használni, mellette a kedvenc Yves Rocher samponomat  fogom használni. 

Nektek bármilyen tapasztalatotok a Joico termékekkel?

Iratkozzatok fel a Facebook oldalamra és értesülni tudtok, minden bejegyzésről. 

Puszi: Sárii

 

Címkék: hair joico homespa