Hamarosan Glamour napok!

Sziasztok!
Minden évben a tavaszt várom a legjobban. Imádok arra kelni, hogy madárkák csicseregnek az ablakom előtt, hogy kezd minden szép színes lenni kint a kertben és persze amit a legjobban várok, hogy újra Glamour napok legyenek. Idén április 7-8-9.-én lesz :)
Úgy gondoltam segítek nektek egy kicsit, miket érdemes venni most, mi az amivel tudunk készülni kicsit a tavaszra, nyárra.

1. Alverde: SCHIMMER-ROUGE PIROSÍTÓ 50%-os kupon 
Eszméletlen szép színek vannak benne. Tavaszra tökéletes! Használhatjátok külön-külön is a színeket amelyik a ti bőrszínetekhez passzol, de egyben is. Csodás fényt ad az arcnak. Dm-ben tudjátok megvenni 50% kedvezménnyel kb 1000 Ft-ra jön ki.

schimmer-rouge-pirosito-300-300.png

2. NIVEA SENSITIVE 3 AZ 1-BEN MICELLÁS ARCTISZTÍTÓ érzékeny bőrre: 50%-os kupon

Én tavaly úgy vettem a DM-ben, hogy kettő volt egybe csomagolva és úgy volt 700 FT. Nagyon megérte és örülök, hogy megvettem. Érzékeny bőrre lévőt vettem, mert  nekem hamar ki pattog az arcom, de ettől a terméktől sose pirosodott ki, nem irritálta még sose. Ajánlom minden érzékeny bőrű lánynak :)

sensitive-3-az-1-ben-micellas-arctisztitos-300-300.png

3. GLISS KUR LIQUID SILK GLOSS EXPRESS HAJREGENERÁLÓ BALZSAM DM 50%-os kupon 
Az én fürdőszobámban ez elengedhetetlen termék. Vékony szálú a hajam és nagyon nehezen tudom vizesen ki fésülni. De ezzel a termékkel hihetetlen könnyen ki lehet fésülni a legkócosabb hajat is. Ajánlom mindenkinek nyugodt szívvel.

gliss-kur-liquid-silk3.jpg

4. L'OREAL PARIS LA PALETTE OMBRÉE
Egy olyan paletta amivel akár nappali, akár alkalmi füstös sminket is tudtok készíteni. 10 szín van benne, amelyek között van matt de fényes is.

3600523046096_fp.jpg

5. MAYBELLINE BABY LIPS (Müller 30%, Rossmann 40%)
Amellett, hogy ajakápoló, egy olyan nap mikor épp nincs időnk rúzsozni, vagy csak egy pici színt szeretnénk adni az ajkainknak, akkor ez legyen a legelső amihez nyúlunk.

maybelline-baby-lipss-300-300.png

6. POLICE THE SINNER EDT DM 50%
Tartós, finom csajos illat. Aki szereti a vaníliát az imádni fogja. Dögös, erőteljes, határozott illat. Mindenképpen szimatoljátok meg és mielőtt megveszitek próbáljátok ki a bőrötökön, hogy ott milyen, mert lehetséges hogy máson isteni finom de sajnos rajtatok nem lesz olyan.

the-sinner-for-woman-500x500.jpg

7. H&M 20%
A Glamour napok nem lennének teljesek a ruha vásárlások nélkül. Egy hiperdögös felső vagy egy jó nadrágból sose elég. Ez a lenn nadrág az én egyik kedvencem most. Nagyon kényelmes és nyáron is jó választás egy esti Dunaparti sétához.

hmprod_1.jpghmprod.jpg

 

8. Yves Rocher Növényi testradír barackmaggal 40%
Nehéz volt kiemelni 1 dolgot az Yves Roche-tól mert mindegyik termékét imádom. De úgy gondoltam legyen egy testápolási termék, és mindenképpen ez a best of nálam. Nagyon finom illata van. Nekem talán picit durva szemcsés de ennek ellenére is szeretem. Arra figyeljetek, hogy amit venni szeretnétek nem lehet zöld pontos.

prod_78913.jpg

9. Playmax 20 %
Ha már csak a megfelelő cipőt keresitek ahhoz hogy elkezdjetek sportolni akkor itt biztosan találtok. Rengetek színben és fazonban találtok itt cipőket. Nemcsak ilyenkor érdemes be menni vásárolni, hanem az év bármely napján.

thumb_detailed_749593_0001_1.jpg

10. Starbucks 25%
És a nagy shoppingolást valahol ki kell pihenni és ez nem is lehetne jobb helyet választani mint a Starbucks-ot. Megkóstolni a kávé újdonságokat vagy inni egy finom teát és összegezni a Glamournapi vásárlás végeredményét.

images.jpg

Bízom benne, hogy tudtam nektek segíteni és ezek mellett sok jó dolgot találtok majd :) Legyen szép napotok és számoljatok be a szerzeményekről illetve nyugodtan megírhatjátok nekem, hogy ti mit szereztek be biztosan!