Tavaszra hangolódva

sminkek

Sziasztok! 

Mikor kiveszem a szekrényből a bőrkabátomat akkor tudom, hogy itt a tavasz. És ez nem csak a ruhatáramra igaz, hanem a sminkekben is jobban előnyben részesítem a színeket. Szeretek a melegebb időszakban játszani a színekkel, akár a szemhéjon akár az ajkakról legyen szó. Így most megmutatom nektek az én idei tavaszi sminkjeimet, amikbe már most szerelmes vagyok. 

Ha máskor nem szeretnél lemaradni a bejegyzésekről kövess Facebook-on. 

 new_phototastic_collage.jpg

Az első napsütésnek nagyon, tudtam, hogy jöhetne a tavaszi színek. 2 szemhéjtus van amikbe én szerelmes lettem. Az első a Kiko Super Color. Gyönyörű farmerkék színe van és ha jól emlékszem 1000Ft kör\l van. Sajnos nálunk nincsen Kiko bolt, de szállítanak Magyarországra. Szuper tartós! A másik kedvencemet még a karácsonyi bécsi kirándulásnál vettem. Bipa névre hallgat és olyan 3€ környékén volt. Tartósságra nagyon jó. Többször kell átfesteni, hogy szép intenzív legyen, de megéri.

Ha szemhéjfestékekről van a Kiko mono termékei csodásak. Mindkettő gyönyörűen csillámos, nem a legpigmentáltabb, de a belső szemzugba tökéletes lehet. A világos a 08-as, a sötétebb a 24-es szín. A 08-as zöldes-kék fénye van és arany csillámporral. A másikban pedig ezüst csillám van. A legnagyobb kedvencem a H&M termék. Pigmentált és szuper tartós. Arra figyelni kell, hogy gyorsan szárad, szóval hamar el kell dolgozni. Az Essence babarózsaszín mono szemhéjfesték ami a 04-es i'm blushing szín. Gyönyörű szatén fénye van.

xs.jpg 

És ha ki kéne választanom a tavaszi palettámat akkor biztosan a Maybelline lenne. Akár egy üde, friss sminket szeretnék, akár egy esti buli sminket szeretnék tökéletes választás. Elég sokáig nem mertem színes szempillaspirált használni, de mikor megláttam a Clinique Chubby Lash spirált, tudtam, hogy szerelmes vagyok :) Létezi ebből a fajtából fekete változat is a kék és ez a burgundi vörös mellett. Tökéletes dús és ívelt pillákat csinál. 

s.jpg

És ha a rúzsokról van szó ami számomra a tavaszt idézi, akkor első körben YSL Rouge Volupte Shine 49. Valahol a rózsaszín és a coral között húzódik. Nem a tartós rúzsok közé tartozik, olyan 2 óránként érdemes frissíteni. A következő a Shiseido Rouge Rouge kollekció közül a Murry szín. Tökéletes barackos árnyalat számomra. Sokkal tartósabb és intenzívebb színű, mint az YSL rúzs.Elég jól bírja az ivást, bár szerintem szájceruza nélkül picit elmászik az ajkakról. És ha valami extrémre vágyom akkor az Alverde 28-es Deep Violet rúzsát választom. A képen mattnak tűnik, de az ajkakon fényes. Tartósságra egy közepeset mondanék. 

Írjátok meg ti is a kedvenc tavaszi termékeiteket. 

Köszönöm, hogy ma is velem tartottál. Várlak vissza :) 

Puszi: Sári